Aliexpress INT

11 янв. 2010 г.

Найкращі компанії 2009 року


Google, Apple, Amazon.com, Zara та Nintendo опинилися серед найбільш успішних у щорічному рейтингу Interbrand «Найкращі світові бренди». Також не стало несподіванкою погіршення позицій гігантів фінансових послуг, таких як Merrill Lynch, Citi та Morgan Stanley, котрі суттєво змістилися вниз по списку.




Coca-Cola вже другий рік поспіль лишається найсильнішим брендом у світі. Відбулася перестановка серед компаній IBM (із третього на друге місце) та Microsoft (із другого на третє місце). Надзвичайно швидко злетів вгору з 20 місця на 10 Google.


Головний виконавчий директор Interbrand Джез Фремптон (Jez Frampton) зазначає, що рейтинг «Найкращі світові бренди 2008» відображає стан глобальної економіки сьогодні – кредитна криза у США, зростання нових ринків та підкреслений акцент на стабільності є головними тенденціями, що зумовлюють піднесення чи падіння тих чи інших брендів.

Компанія Interbrand уже всьоме створює рейтинг найсильніших брендів. Фірма має власну базу брендів, інформація до якої надходить із різних джерел. При укладанні рейтингу фахівці Interbrand консультувалися з представниками 30 профільних організацій.

Компанії, що беруть участь у рейтингуванні, відбирають за такими критеріями:

1. Фінансова інформація компанії має бути доступною широкому загалу.

2. Щонайменше третина прибутків бренду має надходити з-за меж країни.

3.Бренд має бути відомим на ринку.

4. Бренд повинен бути прибутковим.

5. Бренд не може належати до вузького сегменту В2В – «бізнес для бізнесу».

Згідно із цими критеріями було виключено такі бренди як Mars, оскільки він перебуває у приватній власності, та Walmart , який виступає на міжнародному ринку, проте під іншими назвами.

Interbrand вираховує цінність бренду за формулою, перевіреною багаторічним використанням. Фахівці компанії виділяють три основні компоненти аналізу:

1. Фінансовий аналіз – вивчається, які прибутки приносить та буде приносити бренд компанії. Експерти складають п’ятирічний прогноз обсягів прибутків та продажів. Від цієї цифри віднімають поточні витрати й податки, отримуючи таким чином дохід від нематеріальних активів. На цьому показнику й базується прибуток від бренду.

2. Визначення ролі бренду – проводиться маркетинговий аналіз, аби виявити вплив марки на рівень продажу товарів. У різних галузях вплив бренду на споживача різний. Так, обираючи товар класу «люкс», споживач на 70% зорієнтований на бренд, а в хімічній промисловості – лише на 10%.

3. Оцінка сили бренду – проводиться спеціальний маркетинговий аналіз, який показує, наскільки торгова марка конкурентоспроможна, наскільки бренд може суміщатися з культурними традиціями. До уваги беруть і тенденції та прогнози у кожній галузі.
Найкращі світові бренди, топ-100 (Interbrand, 2008)

Довідка: Компанія Interbrand була заснована у 1974 році у Лондоні і є підрозділом компанії Omnicom. Має близько 40 офісів у 25 країнах світу, що перетворює її на найбільшу компанію-консультанта з брендингу. Interbrand має величезний список клієнтів, до якого входять світові корпорації: AstraZeneca, AT&T, BMW, Deutsche Telekom, 2002 FIFA World Cup, Imation, ING, Lexmark, Microsoft, MINI, Nikon, Nintendo, Nissan. Interbrand видає власний тижневик Brandchanne.


Місце у 2008 році
Місце у 2007 році
Бренд
Країна
Сектор
Ціна бренду у 2008 році, млрд. $
Зміна ціни бренду
1
1
Coca-Cola  
США
Напої
66,667
2%
2
3
IBM  
США
Комп’ютерні технології
59,031
3%
3
2
Microsoft  
США
Комп’ютерні технології
59,007
1%
4
4
General Electrics  
США
Різноманітний
53,086
3%
5
5
Nokia  
Фінляндія
Побутова електроніка
35,942
7%
6
6
Toyota
Японія
Автомобілебудування
34,05
6%
7
7
Intel
США
Комп’ютерне устаткування
31,261
1%
8
8
McDonald’s
США
Ресторани
31,049
6%
9
9
Disney
США
Медіа
29,251
0%
10
20
Google
США
Інтернет-служби
25,59
43%
11
10
Mercedes Benz
Німеччина
Автомобілебудування
25,577
9%
12
12
НР
США
Комп’ютерне устаткування
23,509
6%
13
13
BMW
Німеччина
Автомобілебудування
23,298
8%
14
16
Gillette
США
Засоби особистого догляду
22,689
8%
15
15
American Express
США
Фінансові послуги
21,94
5%
16
17
Luis Vuitton
Франція
Розкішні товари
21,602
6%
17
18
Cisco
США
Комп’ютерні служби
21,306
12%
18
14
Marlboro
США
Тютюнові вироби
21,3
0%
19
11
citi
США
Фінансові послуги
20,174
-14%
20
19
Honda
Японія
Автомобілебудування
19,079
6%
21
21
Samsung
Республіка Корея
Побутова електроніка
17,689
5%
22
новачок
H&M
Швеція
Одяг
13,84
новачок
23
27
Oracle
США
Комп’ютерне програмне забезпечення
13,831
11%
24
33
Apple
США
Комп’ютерне устаткування
13,724
24%
25
25
Sony
Японія
Побутова електроніка
13,583
5%
26
26
Pepsi
США
Напої
13,249
3%
27
23
HSBC


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Картинки